2011 m. birželio 6 d., pirmadienis

Likimo dovana

Per šį neilgą savo gyvenimą turėjau 20 gimtadienių. Bet vienas vienintelis buvo išskirtinis. Per visus gimtadienius, išskyrus tą vieną, gavau įvairiausias dovanas: vaikystėj žaislus, paaugus - pinigus arba tiesiog praktiškus daiktus. Pinigai anksčiau ar vėliau yra išleidžiami, daiktai sensta, sulūžta, sugenda. Bet va buvo mano gyvenime ir ketvirtas gimtadienis. Taip, seneliai, ko gero, padovanojo kokį žaislą. Bet iš tėvų gavau neįkainojamą dovaną visam gyvenimui. Dovaną, kurią gerbsiu ir mylėsiu iki grabo lentos. Nieko geresnio ir negalima sugalvoti. Ketvirtojo gimtadienio proga gavau sesę! Neatsimenu, ką gavau 10-o, 15-o, 18-o ir kitų gimtadienių progomis. Bet tai, ką gavau 1994-ųjų vasarą, atsiminsiu net būdama 99 metų bobutė. Juokas, ilgi pokalbiai, apsikeitimas namų darbais, bendri mokytojai ir dar daug kas sieja mus. Užtenka nesimatyti vieną savaitgalį, kad naktį iš sekmadienio į pirmadienį kalbėtume mažiausiai iki antros valandos, žaistume mąstymo žaidimus. Aš ja didžiuojuosi, nes ji puikiai mokosi, dalyvauja olimpiadose ir konkursuose, nesikeikia, turi humoro jausmą. Dėl to ir sakau, kad ketvirtasis mano gimtadienis buvo išskirtinis. Turbūt ne kiekvienam pasiseka gimtadienio proga gauti broliuką ar sesutę. :) Man pasisekė, todėl visiems tai akcentuoju: mano sesė gimė tą pačią dieną, kaip ir aš, tik ne tais metais.

AČIŪ tėvams ir likimui!!! Brangiausia gyvenimo dovana dalinuosi tik su tėvais, seneliais ir broliu :)))

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą